Cuma günü çok az çilek tartırdık 20 gün sonra 1 yaşında olcak oğlum ertesi gün her yeri kabardı kızar dı alerji oldu muhtemelen acile gittik 2 serum oldu iyi oldu birde allerset diye surup verdiler ama günde bir defa olduğu için bnce etkili değil dünde aynı oldu yine acile bgun şimdi baktım kızarmaya başladı yine😱😟aranızda böyle bir şey yaşayan var mı acaba bu kadar uzun sürüyor mu yada gerçekten çilek mi yaptı