Merhaba sevgili anneler bebeğim 3.5 aylık başından beri sol mememi emmek istemedi bi ara düzelmişti eds yöntemi ile yine istemiyor sadece sağı emiyor sütüm kesilmesin diye sürekli solu sağmaya çalışıyorum ama gece felan sağamadığım için azaldı sanırım, asıl sorum dün bebeğim çok huysuz Du akşam saatlerinde çok huysuz Du emerken bırakıp bırakıp ağladı duymadığını anladım ve sağdıpım sütlerden 120 cc verdim ve tek nefeste içti hepsini sanırım artık yetmiyor sağ taraf, çok sık emmek istemeye başladı süt de dolmuyor bu yüzden, gece de 2 saatte bir emmek için uyanıyor 2 aylıkken felan böyle değildi artık tek meme yetmiyor galiba çözüm önerisi olan var mı acaba