kaymakliekmekkadayifi Kizlar bebegim sabahlari burnu cok tikanik kalkiyor gun içerisinde surekli serum fizyolojik uyguluyorum aciliyor ama sonra yine tikaniyor ne yapabilirim acaba ozellikle sabahlari asiri sesli nefes alip veriyor burnu cok tikanik oluyor
Ayazinannesi3001 kaymakliekmekkadayifi genelde başı üşüdüğü için oluyor galiba gözlemlerime göre yada benim bebeğim ne zaman terlese mesela o gün burnu tıkanık oluyor.
ikitostikannesi kaymakliekmekkadayifi başı üşüdüğü için olıyormuş dün benim oğlumda oldu panik yapan insanım hemen annem başını sıcak tut üşümüş dedi kafasına vallah bagırsada tulbent taktım uyanınca hemen ustunu degıstırmedwn yelek gıydırıyorum artık
Srphnm kaymakliekmekkadayifi evde veya yattıgı yerde nem mi var ya da küf kokusu veya toz veya parfümlü koku önce bunalrı araştırın bende yaşadım çünkü soganınkesip karanfilleri batırıp başücğnr koyun devamlı ve havalandırın odasını
kaymakliekmekkadayifi Ayazinannesi3001 bizimki cok terliyo ondan mi acaba bide uyurken yuxu hep buz gibi
kaymakliekmekkadayifi ikitostikannesi ama biz izmirdeyiz su an cocuk kisa kolluyla bile terliyo uyurken kafasi terliyo ben ona nasil sapka vs giydirebilirim ki ? Gunduzleri kisa kol aksamlari uzun kol seklinde giydiriyorum.
Ayazinannesi3001 kaymakliekmekkadayifi o kansizliktandir soğuk olması. Ayaklari falanda öyleyse tabi. Birde çok terleyince oluyor diye biliyorum tıkanıklık. Surekli aspiratorle burnunu temizlemeni öneriyorum. Geniz tikanikligida huysuzluguna sebep olur.
kaymakliekmekkadayifi Srphnm aa yerleri sildiğim yuzey temizleyici rahatsiz ediyor olabilir mi acaba bide onu kullanmadan deniyim hic dusunmemistim bunu
Papatya03 kaymakliekmekkadayifi benim bebeğim de öyle her sabah açıyorum ve ben ankarada yaşadığım için nemimiz hep düşük ben ona bağlıyorum
kaymakliekmekkadayifi Papatya03 biz izmirdeyiz ve nem orani buranin iyi yani evde öyle ama bilemedim yinede yetersiz mi acaba
Faimee Benim de bebeğim hep öyleydi nefessiz kalacak diye ödüm kopuyodu 🤣doktor alerjik dedi şurup ve damla verdi şurubu kullanmak istemedim ama damlayı kullanıyorum halada doğal zaten hatta jel de vermişti Onu da bazen kullandım şimdi iyi şükür
Papatya03 kaymakliekmekkadayifi nem oranımız bizim en fazla 40 oluyor maalesef hatta benim bile sürekli burnum tıkanıyor 😁 bence bebeklerde normaldir sonuçta sizinde hava çok sıcak oda etkiler