Bebeğim 2 aylık3 günlük emziriyorum ve günde zor durumda kalınca mama veriyorum(karnı doymayınca)1-2 defa.
Sütüm bazen çok oluyor bazen az oluyor bu aralar az gibime geliyor ve kızım memei tuttuktan bi 7-8 dk sonra sanki boş meme emiyor 😔 Sizler de durumlar nasıl? Mama ile besleyenler neler yapıyorsunuz nasıl bi düzeniniz var başınızdan neler geçtide mama veriyorsunuz merak ediyorum .😊