Merhaba hanımlar..3 ay 10 günlük kız bebegim var, 10 gün önce rota aşısının ilk dozunu aldı..kilo alımı aylık 600-650 gr civarında seyretti son ay normalde de 750-800 gr aldı ilk 2 ay .
son 1 hftadıe özellikle 3-4 gündüd bezini değişrmek için açtıgımda renginin sarı oldugınu gördüm..önce hiç farketmemiştim ama daha çok hep bezin rengi ıslamış beyaz oluyordu genelde..şimdi miktarı da eskisi kadar değil idrarının..
bi de koliğimiz var zaten..
sadece anne sütü alıyor..
ne yapmalıyım? Neden olabilir…bi de böyle bişeyi tecrübe eden var mı.. teşekkürler