Allah aşkına başından korona geçen varsa yazın kızlar tek tek post okuyorum. Daha önce de yazmıştım buraya 4 aylık oğlum ben ve eşim korona olduk bebeğin ateşi bir gün sürdü bitti anne sütü alıyor ama çok iştahsız bir kaç gündür. Siz neler yaptınız moralim çok bozuk lütfen bana yardımcı olun :(