Ecem41 bizde öyle gidiyoduk 2 -3 gün yapmıyodu hep uyarı veriyodum artık ıkınmaktan kıpkırmızı oluyodu sonra eşim eczacıya sorunca probiyotik damla vermişti doktora sorup kullanmıştık çom şükür düzene girdi 8 aylığız hala kullanırım sende probiyotik damla kullanabilirsin tabi doktora sor önce