Arifeeee Biraz düzene girmişti derken şuan çıldırmak üzereyim. Gündüz tek uyku mu istiyor iki mi anlamadim 2 saat uyusa yetmiyor bütün gün mızmız 3 saat fazla geliyor galiba gece sürekli uyaniyor. Saat başı kalktığımız zamanlara geri döndük 🤦