Kzılar 2ay 8günlük kızım var meme reddi vardı doğdugundan beri sagıp veriyodum 3saatte bir en az 60cıkıyodu 2göpsümden sonra mama takviyesi yapıyodum 2gündür 30cıkmıyo bile göğüslerim aşırı yumuşadı bomboş sanki napcagımı şaşırdım humana içiyorum kaçgündür süt arttırıcı olarak su içiyorum sürekli sütümmü kesiliyo çok üzülüyorum derdime çare olcak kimse yokmu 😭😭😭