Merhaba hanımlar ilk annelik tecrübem bebeğimi dışarı çıkarken nasıl giydireceğim bilemiyorum üşür diye de korkuyorum çok sıcaklarınır isilik olur diye de korkuyorum açıkçası. Sorum şu kızımla bayramda uyumlu giyinmek istiyoruz temmuzda 3 aylık olacak nasıl giydirmeliyim kısa kollu giyebilir mi aslı elbise,tulum,şort vs gibi şeyler yoksa abartma çocuğu üşütürsün mü diyeceksiniz yorumlarınızı bekliyorum 🥰