Zafsim0801 Kızlar 2 ay 2 gün oldu sezeryan doğum yapalı bazen dikişin olduğu yer karınca karinca oluyo iğne batar gibi neden diye acaba ya
Annekizz Zafsim0801 Benimde oldu öyle canım annem uyuşukluğu geçmeye başlıyor demişti halada oluyor 4 ay oldu doğum yapalı