Karas Sura21 size de çok geçmiş olsun.. haklısınız o yüzden sürekli bakıyorum çok yükselecrk gibi olsa götürecektimde işte hep 38i geçmeden gerk yok gerek yok dediler ama götürmek lazım demekki. Çok teşekkürler🌸
Kabakcekirdegimiray Karas tekrarlayan ateş diş değildir. En iyisi bir doktora götürün. Enfeksiyon olababilir acı çekmesin çocuk ☹️