Kızımin bacağı yandı cuma günü hemen hastaneye götürdük diz kağanın üzeri pansumanı gidiyoruz hergun acil doktorları yüzeysel bir yanık dedi bugünkü pansuman da da alttan deri gelmeye başlamış bu iyi bir şey dedi. Pazartesi günü yanık polikliniği ne gideceğiz asıl doktor o zaman görecek başına gelen var mı acaba ben çok üzülüyorum 😓