Iyi geceler hanımlar. Oglum 7 aylik cuma günü sunnet oldu bu akşam üstü de yikadik hiç bi sorun yok şuana kadar hiç bisey hissetmedi ancak doktor banyodan sonra pipisine gerekli kremleri sürdükten sonra gazli bezin üzerine vazelin sürüp kapatmamizi söyledi bizde öyle yaptık ama bu işlemden sonra çok ağlamaya başladı kesinlikle susmuyor ağlıyor bikac kez denedik ama sonunda aldım gazli bezi falan bisey koymadım napsak bilemiyorum yarın doktoru ile görüşeceğim. Bu konuda tecrübeli anneler vardır bilginize ihtiyacım var 😔