Acemibiranne19 Ağızdan çıkarılan gazla alttan çıkarılan gaz aynı mıdır emdikten sonra çıkarıyor ama alt bölgeden ağzından değil cok nadir ağzından gaz çıkarıyor bu da sayılır mi yani gaz çıkarma bakımından 😅
Sumeyraas Acemibiranne19 emdikten sonra gaz midede oluyor. Ağızdan çıkan gaz o gaz. Her emzirme sonrası sırtına pıt pıt yapıp sırtını yukarı doğru sıvazlayın o şekilde çıkar. Ağızdan çıkmazsa sonrasında poposundan çıkıyor. Ben o şekilde öğrenmiştim.
gocebebirbayan Acemibiranne19 yok canım aynı değilmiş. Bende senin gibi düşünüyordum. Doktor farklı olduğunu söyledi. Şöyle düşün mesela afedersin geğirmek ve alttan çıkan gazımız gibi ikisi de farklıymış. Biri mide gazı diğeri bağırsak dan çıkan gazmış ve ikisinin de çıkması gerekiyormuş
Acemibiranne19 Emir_karan hep alttan çıkarıyor gazını ağızdan 4 kere çıkarıyorsa alttan günde 20 kere çıkarıyor
SB_ Acemibiranne19 keşke benimki de alttan bukadar çıkarsa 😪 uyguladığınız bi yöntem ilaç vs birsey var mı bunun için bizde 21 günlüğüz
Acemibiranne19 Cancansmom teşekkürler aklımda kaldı ben sırtına masaj yaparak çıkarmasını sağlıyorum ağızdan zorlaniyoruz biraz ama mutlu sona ulaşıyoruz 🙂
Acemibiranne19 SB_ 1 kaşık zeytinyağı verdim o günden sonra başladı Kakasını da yapiyor 7 gün yapmamıştı zeytinyağı verdigimden beri yapiyor 🙂
SB_ Acemibiranne19 normal marketten alınan mi yoksa extra köyden felan mi 🤔 Vallah iyi cesaret zeytin yağı 😅
Acemibiranne19 SB_ valla ben komili zeytinyagi verdim 😂doktoruma da söyledim gazını Kakasını yapti mi bari dedi yapti dedim tamam o zaman fazla verme 2 hafta 1 cay kaşığı yeterli dedi