Taze-Anne28
Simdi. Toplam 3 asi var. Birisi rotavirus hastaligi icin diger 2si meningokok(memenjit) hastaligi icin.
Rotavirus 2 doz olarak yapildi.
Menenjit asilarinda ilk asilamaya baslanilan aya gore planlama degisiyor. Biz bexsero ve nimenrix asilarini yaptirdik.
Bexsero 10 ve 13. Aylarda 1er doz yapildi. 2 tasindan sonra da hatirlatma dozu yapilacak toplam 3 doz.
Nimenrix ise 1 yas ustu cocuklarda tek doz yeterli oluyor onu da 15. Ayda vurdurduk. Asilar arasi 2 ay olacak sekilde planlama yapmisti doktorumuz. Ben bu konuyu cok arastirip cozemedigim icin simdi detayli yazayim dedim 🌸