gocebebirbayan ben 4 skar gebelikti yaşamaz yaşamazsınız dediler şükür atlattık rabbime binlerce şükür sadece mesaneme yapışmıştı her hafta kontrole gidiyordum çok iyi bi doktora denk geldim sadece doktor bana aldırmak istemiyorum diyince oda aynı şeyleri söyledi ama dediğim gibi her hafta kontrol ederk 36 haftada doğurdum özellere gittim hiç biri doğmaz dedi ama şükür oğlum 13 aylık kanuni sultan Süleyman hastanesi doğurdum ismail özdemir doktorum çok iyiydi allah razı olsun ondan önce rabbim sonra doktorum sayesinde atlatdım hastanede 5 sezaryen olucak kadın vardı 1 sene arayla birde oda riskliydi onunki büyük cesaretdi yiyecek ekmemiz varmış şükür