cizgigozlum Testlerimizin negatif çıkması üzerine yaklaşık 10 önce diyetimi açtım düne kadar ağlama krizleri dışında sıkıntı olmadı kızıma daha yoğurt tadımı yaptırmadım 2 gündür yumurta denedim bugün zaten olan ama sönmüş haldeki egzaması kızardı salı yoğurt tadımı yaptırıp çarşamba doktora gidecektik yediklermden mi oldu yumurtadan mı nasıl anlayabilirim ? Benden kaynaklı olsa 10 günde anlaşılırdı değil mi ? [url=https://resmim.net/w4lpyw-2/][img]https://i.resmim.net/i/
Elaannesi cizgigozlum Ya benim kızım da böyle oldu hatta daha büyük yaralar oldu kollarında bacaklarinda karnında sırtında doktor alerjik egzama dedi krem damla verdi geçmezse gel kam testi yapalım dedi sizin ilk nasıl başladı
Emir123ali cizgigozlum bizdede negatif çıkmıştı yoğurt yedirdim sonra bizimkide tekrarlayınca yoğurt kestim bi süre daha vermicem bende egzamalarıı artınca bende kestim yoğur ve süt ürünleri içeren mama vs
cizgigozlum Elaannesi bizimki kızım yeni doğduğunda yüzü kabarmıştı döküntüler olmuştu ve aşırı ağlayan bir bebekti diyete girdik diyetle her şey normale.dönünce diyete devam ettik
cizgigozlum Daha önce yumurta tadımı sonrasında kabardığı için alerji testi sonuçları gelene kadar yedirmemiştim süt alerjisi diyeti yapmıştım ben 6 aya yakın zaman.Negatif gelince.diyet açtım kızıma da önce yumurta denedim sonra da yoğurt deneyeceğim
cizgigozlum Emir123ali peki siz diyette misiniz ? Emziriyorsanız tabi bilmiyorum emziriyor musunuz da
Elaannesi cizgigozlum Benim kızım 6 aylık oldu yoğurtla başladım kızardı sırtı ama geçti geri sonradan çıktı egzama doktor yedikleri den olabilir dedi krem gecirmezse test yapicaklar
Emir123ali cizgigozlum yok ben bu alerji yüzünden emzirmeyi 6 aylıkken bıraktık ne diyet yaptıysam geçmiyordu alerji mamasıyla geçti açtık ama tekrarladı ben yine kestim süt ürünlerini 13 aylık olucak oğlum