Allah yardımcınız olsun. 2. Ayda benim kızım da çok az uyurdu fakat ben 2,5 aylıkken kundak yapmayı keşfettim. Ve şu an 3,5 aylık hala kundak yapıyorum. Kundak cidden harika bir şey 💕 ilk zaman istemiyordu hatta deliriyordu ama ben hiç pes etmedim. Şimdi uyutmak çokk daha kolay geliyor.