Beyzam18 Soruda sorduğum gibi kızlar 13 aylık kızım var konuşması filan çok güzel ifade ediyor kendini diyorum ki lazımlık alsam öğretmeye çalışsam öğreten var mı? Bu aylarda bilgi verirseniz sevinirim 🤗
NaimeYilmaz Beyzam18 Hazır olduğunda başlanmalı bence. Şahsen sinyal almasam 4 yaşına kadar da beklerdim, sinyal alsam 1 yaşında da başlardım. 2,5 yaşında bıraktık ve inanılmaz güzel geçti. https://forum.mutlubebekleriz.com/d/562550-tunanin-bez-atma-hikayesi
Deletedmom5284 Kızlarda 2 erkeklerde 2 buçuk diye biliyorum Tuvalet iletişimine başlayabilirsiniz sanırım ama eğitim için erken Bakalım deneyimleyenler olacaktır bekleyelim
Beyzam18 NaimeYilmaz hmmm ya şöyle kaka var mı dedigmde iginiyor ve bezine yapıyor pırt var mı dedigmde gazı yani yapıyor ne biliyim danışmak istedim acaba erken başaran var mı diye