Kaem Bebeğim 1 ay 26 günlük gaz sancısı çok oluyor biogio ve sab simplex damlalarını duydum yardımcı olur musunuz damla alacağım ama hangisi daha iyi kullananlar varsa yardımcı olabilir mi?
Yelda35 Kaem canım bio probiyotik bağırsak düzenleyici onun yanına biz Nurse harvey’s damla kullandık
Angel35 Kaem bende sab simplex kullanıyorum bizim doktorumuz günde 4 defa 15 er damla şeklinde verdi iyi geldi bize başka bişey kullanmadık
BigTime Kaem emziriyorsan kimyon çayı alıp iç onunda faydası çok olur. Ben gaaz damlası her ikisininde kullandım
Kaem BigTime genelde rezene çayı içiyorum kimyonu yemeklere ekliyorum çayını da içeyim o halde sağol canım
gulay_candemir Kaem Kiz kardesim simplak damlayi kendisi ictigini soyledi dun daha etkili oluyor dedi Sizde denwyin
UrasEfeMom Kaem ben metsil nurse havery ve san simplex kullandım bana metsil ve sab simplex iyi geldi her bebeğe göre değişiyor bence