Badem Merhabalar.. İnternetten altın takı aldınız mı daha önce, güvenilir mi? Trendyol gibi sitelerden. Önce onu sorayım. Birde bana kızınıza aldığınız/beğendiğiniz birkaç küpe modeli önerebilir misiniz? Kuyumcularda da modeller çok sınırlı
Cerenaslan Badem Top şeklinde arkası vidalı yani çıt sesiyle kapanan değil çevirmeli. Bilmem anlatabildim mi???😂😂
Laden Badem kızımın küpesi böyle arkası klipsli. Daha hamileyken annem almıştı. Top küpeleri önermemişti kuyumcu. Arkası batar demişti
Badem Cerenaslan o çıt sesiyle kapanandan kaybettik bu akşam. Çıkmış kulağından. Anladım söylediğinizi ama kupe modeli de önerme şansınız var mı hangileri daha hoş durur? 🤗
Cerenaslan smiletolife Hayır deldirdiğim sağlık kabininde ki doktor da çok güzel tam ona göre demişti 1 yaşında deldirdim. Onların hem büyüğü hemde minik olanları var büyüğünü kuzeni kullanıyor minik olanında eltim almıştı zaten kızıma.
Cerenaslan Badem Evet maalesef kolay düşüyolar. Açıkcası kendim almadığım için pek fikrimde yok. Eltimin hediyesiydi 😊
smiletolife Cerenaslan bende yeni deldirdim bu ilk takılan küpe var şu an kulağında uyuduğu zaman iz yapıyor bu yüzden dedim acaba çıtçıtlı mı alsam
Umayduran smiletolife konuyla alakasız ama ben nereye gitsem delemeyiz pandemiden dolayı diyorlar nerde delirdiniz acaba
Cerenaslan smiletolife Ay onlarda çok kolay düşüyor, kayboluyor. Bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama tutup çekse çıkar gibime geliyor o yüzden ben ben bunları daha çok beğendim.
smiletolife Umayduran kuyumcuda deldirdim ama her kuyumcu yapmıyor eczanelere gittim dediler ki artık yapılmıyo gümüşçü de deliyor galiba bildiğim kadarıyla
Laden Badem teşekkür ederiz❤️ evet memnunum bazen klipsi açılıyor ama sorun olmuyor. En azından arka kısmı uzun değil batmıyor. Bir de kulak memesini sıkmaması çok iyi
Tued Badem ay canım valla hiç uğraşmadım ki kuyumcuya gittim minik taş taktrdim iade vs uzun duruyo yaa
Cerenaslan Badem Rica ederim. 😊 Bu ara da kızımın küpeleri bu şekilde ve hiç batma yapmıyor. https://ty.gl/dgxxnbk3