Merhaba arkadaşlar bebeğimiz diş çıkartma evresinde mız mız bir hayli zorlanıyor. Gece gaz problemi yaşadık sakinleştirmek istedik. inanılmaz agresif ellerini sıkıyor elinde ki şeyi yere atıyor bize bağrıyor ağlıyor. eşimle ikimizde sakin mizaçlı insanız yalnız bebeğimize şaşkınlık içinde bakıyoruz var mı böyle durumu yaşayan normal mi acaba