Sevdakuzey çok erken tanışmış bebeğiniz ekranla. Belirtiler kısmen otizmle aynı oluyor uyaran eksikliğinde. Bu yüzden çok karıştırılıyor ikisi zaten.
Göz temasında kısıtlılık,
İsme geç tepki verme,
Oyun kuramama,
Akranlarıyla iletişim kuramama,
İnat, hırçınlık, ağlama krizleri,
Sürekli televizyon izleme isteği…
Bu şekilde bazı belirtiler. İlgi ile düzelir ama gerçekten ilgilenmeniz gerekiyor. Tüm vaktinizi ayırmanız gerekiyor, bol bol etkinlik, bol bol kitap okumak, gezmek, oyun kurmak. Daha küçük ama siz yine de bunları yapın bence.☺️