Mom0911 30 milyon kelime kitabını okumanızı mutlaka öneririm. Tam da bu konuyla ilgili büyük kısmı. Çok doğru yaklaşıyorsunuz. Bildiğim kadarıyla 3 yaş civarı iki dili de gayet iyi anlayıp konuşacaktır. Yalnız diğer dili de mutlaka günlük yaşamda sürekli kullanmalısınız diye biliyorum. Ana dil gibi.. Kuzenim kızına 2 dil başladılar, konuşmaya başladığında 3. Dile geçtiler ve şuan 6 yaşında kız gayet anadili gibi 3 dil ve biraz da Arapça biliyor. Kuranı kerim okuyabiliyor kuran alfabesi ayrı bir de Arapça bir çok kelime anlamı biliyor. Şuan kuzenim Arapçayı öğretiyor daha doğrusu 4. Dil olarak. Yalnız bizim bu çift dil konusunda deli gibiler ikisinin de 4 dili var anadil gibi. Anne Hollandalı, baba Türk, ikisi de çok iyi bir üni de doç. İstanbul’da. Çok imrendiğim bir çift. Ben de oğluma doğdugundan beri Türkçe İngilizce konuşmaya çalışıyorum. Anadili gibi öğretemesem bile beyin gelişimi için ne kadar önemli olduğunu başta belirttiğim kitapta anlatıldığını, bilimsel çalışmalarıyla gösterildiğini göreceksiniz. Kolaylıklar diliyorum 💕