Laayla gecenın saat 12 sinde bana ben aldım diyorsunuz haliyle kargoda beklememek adına o saatte kalkıp paketliyorum ve siz bir kaç saat sonra almıyorum diyorsunuz sizin yaptıgınız terbiyesizlikki hiç bir şey demedim izstediğinizi yazabilirsiniz umurumda değil kendiğimi anlatmama gerek yok ki mesajlar duruyor 😂 ben aldım onu okey numaralaşma ki o saatte paketledim ben onu neyse kendi kararsızlıgınızla basbasa kalın iyi gubler 😂