6 yasinda ikizlerim var erkek ve kız. Kızım çok saygılı çok terbiyeli ama oğlum tam tersi hiç kimseyle gecinemiyor kızınca herkese vuruyor hakaret ediyor küfür söylüyor güzellikle anlatıyorum olmaz diyorum tamam bidaha yapmiycam diyor arkamı dönüyorum yine aynı kafayı yemek üzereyim hep bir şikayet geliyor arkadaslarindan bize bunu yaptı şöyle dedi diyorlar utanıyorum artık sinirleniyorum kızıyorum bı sefer daha da hircinlasiyor bana bile vuruyor küfür ediyor gitbu evden diye bağırıyor ne yapicam nasıl bı yol izliycem bilmiyorum karşı komşum kadın geçen gün oğlun oğlumla oynamasın ahlakını bozuyor diye bana söylendi resmen yerin dibine girdim çıktım çok utandım bişey bile diyemedim kadına çünkü haklı bende olsam bende aynı tepkiyi verirdim. Ben nerde yanlış yaptım acaba