İyi geceler güzel anneler 😌 10 aylık olmasina az kalmiş bir bebem var ama gelin görün ki ilk 6 ay full gazdan sonra da dişden uyumadi (7 dişi var) şuan dis de cikarmiyor gazida yok ama gece zibilyon kere kalkiyor 😒 2 kere gece mama içiyor alti temiz oda loş isikda ve havalandirilmiş kocaman yatakda ikimiz yatiyoruz hiç bir derdi yok ama gece 4 de kalkip 6 ya kadar geri uykuya dalamiyor 🥺 Allah’ım ne pispisi ne mamasi ne ninnisi kaliyor ama 2 saat döne döne hal olup uyumuyor ben NE ZAMAN UYUYACAĞIM 😭 HELPPP!!!!!