Canım benim bendede vardı hamilelikte oldu bendede normal doğum olucaktım ben ama doktorum olmaz dedi çocuğa bulaşma riski var dedi bende çocuğum iyi olsunda sezeryan olurum sorum değil dedim. Sezeryan oldum zaten belden aşağa uyuşuktu benim yaktı onları acısı çok kötü ama. Yaktır bence kurtul.