Kızlar bu hafta 4 ayımızı dolduracagiz ek gıdaya geçiş yapicaz mama yediğimiz anne sütü alamadığımız için bebeğim mamayida yemek istemiyor artık çünkü zorla ucirmeye çalışıyorum şimdi bir sorum olucak normalde 3 saatte bir mama veriyordum artık almıyor 4 saati 5 saati buluyor niye böyle oldu anlamadım acaba artık doydugunu mu anlıyor açlığını yokluğunu bilir diyorlar ama çok uzun geliyor o saatler bana birde ek gıdaya geçince saatini de mama saati gibi mi veriyoruz atıyorum 3 saat sonra çorba sonra bı 3 saat sonra muhallebi gibi mi yoksa kendi aciktikca mi yani ilk ay tadım ayı az az vericem biliyordum lütfen linç etmeyin😊 sadece merak edip soruyorum