gurbet_gelini12 Tugcerylmzkerem yenı sıparıs verdım daha gelmemıs hıc bır bılgım yok o yüzden sormak ıstedım pekı sız kulandınızmı hıc zararı varmı
Tugcerylmzkerem gurbet_gelini12 Kullandim ilk dogumda uzun sure bi sorun cikmadi benim bel simidim ve alt karin bolgem baya vardi epey inceltti
Tugcerylmzkerem gurbet_gelini12 ilk once normali sonra titresimliyi kullandim normal olan en cok bel simidin de etkili ama titresimle olan alt karinda asiri iyi