HivzersMom Kızlar 9 gün önce doğum yaptım , karnımda ve kasıklarımda sancılar var , normal Bi şey mi ?
Arasinannesiiiii HivzersMom çok normal ben sezeryan doğum yaptım 40 günün sonunda bile ağrılarım tam geçmemişti.