Yavrusununannesiii yanında buz olsa da dondurma kocamanda soğuklukta değil, yani ondan üşütmez endişelenmeyin, biz 2 aylık aşılarında (rota dahil) ateş artı ses kısılmasınyaşadol, ama çok ağlamıştı ondan diye tahmin ediyorum daha çok, birkaç güne toparlar bebişiniz kendisini :) endişelenmeyin.