sherlock_mom mert2021 yani bende 4 aylıkken takmaya başladım uyku,ateş,huysuzluk, diş dönemi,atak dönemi hiç.bişey yapamadık çok rahat büyüttüm oğlumu
Tokgozss @mert2021 doktorunuza danışmadan sakın bunun diş ten kaynaklandığını düşünmeyin. Benim kızım 5 aylık bende diş sandım geçen doktora götürdüm jel yazdırmak İçin dişlere baktı hayır dedi çevresine alışmaya çalışıyor ondan huzursuzluğu. Sizde de budur demiyorum ama çocuk doktoruna gösterin bebişi ondan sonra burdan bu konu hakkında bilgi almak pek sağlıklı olmaz
mert2021 Tokgozss kaç kere doktora gittim bilmiyorum inanın diş var demedi yok da demedi yer ediyor huzursuzluk yapabilir dedi çok yoruldum inanın sebep ne çözemiyorum bişeyler deneyerek bulmaya çalışıyorum ama olmuyor gün boyu ağlıyor çocuk birde bitmeyen bi salyası var doğduğundan beri aşırı ıslanıyor kıyafetler sürekli yakalık değişiyorum 🤷🏻♀️