Bebeğim sürekli çorba istiyor oda ağzına pütür gelmeyecek blendır olsun istiyor. Bende katıya alışması için çabalıyorum. Katılarıda kendi yemek istiyor ama hep döküyor ağzına nadir koyuyor bazen hiç yemiyor. Kaşıkla versem plavı ağzını açmıyor mesela. Siz nasıl yapıyorsunuz yeterli mi kendi yedikleri sizce. Nasıl olmalı?