Kızlar bebeğim 15 aylık şuan sanırım 9. Atak dönemin de ama böyle bişey yok ya herşeye bağırıyor kızıyor sinirleniyor kendini atıyor çığlık çığlığa kalıyor yemek yemiyor istediği olmadığında hayır diye bağırarak sinirleniyor offf diyor resmen küçük bir ergen napcam bana akıl verin nasıl davrancamı bilmiyorum