İyi geceler anneler bebegim 7 aylık 5.5 aylıkken ek gideya başladık maşallah çok güzel her şeyi yiyordu kaşığı gördüğü zaman heycanlaniyordu ama 2 gündür reddediyor son çare bu gece gece mamasını sulandırıp biberonla verdim içti disimiz daha çıkmadı dişten olabilirmi diye düşünüyorum ama dişlerinde kabartma falan yok böyle bir durum yaşayan tecrübeli anneler den yardım bekliyorum 😔