goncamik-88 anneCANan ben bir su bardağına yarısı süt yarısı yoğurt koyuyorum çok güzel oluyor , pasta kursuna gitmiştim az çok yaparım bişeyler 😊
cokgezenti_30 Sütle bence çünkü yoğurtla yapıldığında ister istemez o ekşi tat geliyor bana ben çok hassasım bu konuda
anneCANan cokgezenti_30 demi sanki ben de öyle bir şey hatırlıyorum annem yoğurtla yapardı evde süt yok yoğurt kullanayım dedim bir an aklıma o tat geldi yanılmamışım bir de size sorayım dedim
anneCANan goncamik-88 yoğurdun o Mayhoş tadı olmuyor mu ? Peki neden yoğurt daha güzel mi kıvam veriyor ya da daha pamuk gibi mi yapıyor ?
Fato55 anneCANan bende yogurt ile yaparım yogurt ta tutuyor kıvamı öyle geliyor bana o eksi tadı hiç fark etmedim sanırım şeker bastırıyor
Sadebiri anneCANan Bence Sütle yapılan canım yoğurtla ister istemez yoğurdun tadı kalıyor ama yoğurt tazeyse bence sıkıntı yok
anneCANan Sadebiri tazecik hemde o yüzden son kavanozum kaldı ziyanda olmasın diye bir sorayım dedim 😅
anneCANan [silindi] yukardaki arkadaşta su dedi hani evde süt , yoğurt olmasa anaaaa tüh malzeme eksik diye kekten vazgeçerim hiç aklıma gelmez su koymak ya da soda 😄