Aysukk anne bakamadığı için okula göndermesi söz konusu bile olamaz. Okulda arkadaşlar var oyun var eğlence var en önemlisi paylaşmak var. Bunları anneler evde sağlayamıyolar ki. Zamanı geldiğinde zaten sizde çok ihtiyaç hissedeceksiniz. Bakıp bakmamak değil mesele. Arkadaşlarıyla oyun oynamak birbirlerine karşı sevgi, saygı, paylaşmayı öğrenmek. Bunlar evde anneyle tek başına öğrenilecek şeyler değil. Yaşayarak öğrenecek şeyler.