Kızlar sabah çok üzücü bi haber aldım ve sanırım kesintisiz 2 saat boyunca ağladım. Ee tabi ağlama sonra aşırı bi baş ağrısı başladı bugünde dinlenme fırsattım olmadı bu saate kadar ayaktaydım okadar şiddetli ki baş ağrısı ayakta zor duruyorum.. Tüm gündür yediğim herşeyi kustum 5-6 kez. Hadi o önemli değil ama bu baş ağrısı beni bitiriyor tavsiyeleriniz var mı aşırı kötüyüm şu an uzanıyorum ama beynim patliycak resmen uykuya da dalamıyorum ağrıdan ağrı kesici yok şu an evde 😣