Bugün uzun süredir açık olan yüz serumumu ve kremimi kullanmama rağmen anlık bir kararla çöpe attım. Bu şekilde bir seneyi aşkım süredir açık olan makyaj malzemelerim falan var. Siz bu ürünleri kullanıyor musunuz bitene kadar yoksa son kullanma tarihlerine bakıyor musunuz? Mesela bitkisel içerikli olanlar açıldıktan sonra 6 ay diyor ama ben atmaya kıyamıyorum. Cevaplara göre odaya gidip komple boşaltacağım sanırım. Zaten maskeden dolayı bir senedir makyaj yapamıyorum🤦🏻♀️