tosbikannesiiii kızlar yarın 2 ay aşılarımızı olcaz hemşire gelmeden önce calpol ver dedi doktorumuzda. ama başka hemşire arkadaşlarım ve bazı ebelere sordum verme aşıdan önce dediler. perişan olurmuyuz vermedenn gidersek sizler neler yaptınız paylaşırmısınız
hunilimomm tosbikannesiiii ben hic vermedim zaten ateşi yokken agrisi sızısı yokken durduk yere ilaç neden verilir? Şükür hic öyle ciddi bi ateşi felan olmadı olursa öyle ver bence
ipekkizz tosbikannesiiii iki ası oldugu için doktorlar kendileri asıdan önce veriyor vermelisin daha sonra 4 saatte bir 4 doz olarak devam etmen gerekiyor cünkü bazen yüksek ateş oluyor bunu önlemen gerek ayrıca doktorunuz zaten söylemiş dahası var mı :)
Minikuzu tosbikannesiiii asla vermeyin ateşi olmayan bi bebeğe neden ilaç verilir ki! Doktorumuz aynen böyle söyledi. Belki hiç etkilenmeyecek ateşi olmayacak neden vücudun direnmesini engelliyorsunuz. Bizde ateş yapmıştı yeğenim etkilenmedi bile
Yusufali06 tosbikannesiiii bu mantığı anlamıyorum ya hastalanmadan ilaç içmek 🤷♀️ burada bazı yorumlarda bebeğim havale geçirdi diyenleri okuyunca korkarak gittim aşıya. Perşembe günü oldu aşı ne ateşi yükseldi ne de huysuzluk oldu. Tedbiren eczaneden şurup aldım ama kullanmadım yarım saatte Bi ateşini ölçtüm yüksek çıksaydı verecektim. Her bebiş hafif atlatmayabilir ama daha hiç birşey olmadan ilaç vermek bana doğru gelmiyor 🤷♀️
Minikuzu ipekkizz ayy nasıl kesin ve net konuşuyorsunuz içim resmen bayıldı! Hangi ebe hangi doktor, hemşire aşı öncesi ilaç veriyor? Aşınon amacı zaten vücudun bağışıklık kazanması nşye bunu engellesin?
3rva tosbikannesiiii bizim hemşiremizde ateşi olmadan asla verme dedi ateşi çıkarsa ver ateşi olmadan verirsen ateşi çıkınca bi etkisini göremezsin dedi şükür ateşi çıkamadı gerek te kaladı 1 hafta önce olduk aşımzı
yaseminoztrk tosbikannesiiii aşırı bir sorun olmuyor zaten aşılar evet ağır 3 aşı olacak ama. Az bir ateş yapıyor biraz da huysuzluk ben aşıdan 2 saat sonra vermiştim bide gece verdim şükür sorunsuz geçti. Elbette doktor daha iyi bilir bide sen annesi olarak nasıl istiyorsan için nasıl rahat ediyorsa öyle yap
ssnnmm tosbikannesiiii doktor bi fitil vermişti ateşi çıkarsa onu ver aşı öncesi ilaç verme dedi ama korktuğum gibi olmadı ateşi falan çıkmadı sadece biraz huzursuzdu
ipekkizz Minikuzu çünkü etrafımda herkes böyle yaptı tek aşılarda ates cıkınca verin diyorlar zaten ayrıca zaten post sahibine de doktoru ve hemşiresi böyle söylemiş ☺️ Siz vermiyorsanız sizin tercihiniz
Gzmvlkn tosbikannesiiii 1 ay önce oldu oğlum aşıları vermedim bekledim ki ateşi çıkarsa vereyim diye 37.4’ün üzerine çıkmadı o yüzden boşuna ilaç vermeye gerek yok diye düşündüm 🙏🏼 Bence sizde bekleyin vermeyin eğer ateşi çıkarsa verirsiniz ☺️
Minikuzu ipekkizz herkesin yaptığı doğru olmayabilir siz kendi doktorunuza danışın ona göre hareket edin
ipekkizz Minikuzu postu açan ben degilim ben zaten doktorumun söylediklerine göre hareket ediyorum post sahibine de böyle yapması gerektiğini söyledim 😉
Tazeanne3434 tosbikannesiiii ben ateşi çıkmadığı sürece vermedim bize fitil yazdı ebe ateşi 38 üzeri olursa ver dedi ılık bezle kompres falan yaptım ama Baltım düşmüyor son çare verdim fitilide herkeste ateş olmuyormus yan etkisi olmadan ilaç almak mantıksız geliyor
Bebekbeliz tosbikannesiiii bunu da ilk defa duydum biz gittik aşmzı oldk çok huyszlnrsa ve ateşi 38i gcrse hstnye gtrrsnz dedi biraz huyszlandı atesi de 37.8 olunca 1 cay kasıgı calpol verdim çok az zaten ertesi gün gecti
_serefim tosbikannesiiii gitmeden yarım saat önce sadece 1 çay kaşığı parol verdim çok şükür ateşimiz olmadı biraz kolu ağrıyınca akşama da verdim sıkıntı yasamadık
1Sinem tosbikannesiiii hemşire ateşi 38 üstüne çıkarsa yarım fitil ver demişti bize hiç ateşi yükselmedi bile.
Aselllll tosbikannesiiii ben hıc vermedım ateşi bıle çıkmadı ben dgeu bulmuyorum zaten ilac içermek te sureklı saglıklı degıl bence vermeyın