MirayMom bizim bu gittiğimiz doktor özel hastane olmasına rağmen bakmadı bile bize bunu alın gelin dedi acilde taktırdı Hemşireye tekrardan göstermek için gittik tamam olmuş dedi ama çocuk iki büklüm duruyor ve düzelir mi ne kadar sürer tedavi dedik belli olmaz ayda kontrol dedi sonra başka birine sorduk ayda kontrol olamaz asla 10 gün olmalı dedi çok saçma idi içimiz hiç rahat değil birde kızım cırladıkça acaba yanlışmı takıldı diye düşünüyorum