Hande_Colakoglu Cns1903 nasıl yani ben doğum yapalı 5,5 ay oldu şimdi yapsam faydası olur mu ki ? Bide benim korsem çok sıkı nasıl sabun koyabilirim ki ? Valla göbeğim erirse size çok dua ederim ☺️
Cns1903 Hande_Colakoglu ben 1.haftada yaptım ama bikaç gün yaptım belki düzenli yaparsanız faydasını görürsünüz bence deneyin cok kolay zaten denemeye değer😍💕nasıl sığdırırsın bilemedim 🙄 ama erimesini istediğin yerlere diz sabunları istediğin kadar dursun istersen gece koy uyu ıstersen ıs yaparken koy bence etkisi olacaktır. Mesela bir arkadasım emzirmeye bırakınca göğüslerinin şişinide sabunla ındırmıstı sutyenıne koyup aynı mantık💕
Hamuceraa Cns1903 sabun nasıl fayda ediyor anlamadım ilk defa duyuyorum. 1 ay oldu bende dhaa korseye başlamadım🤦🏼♀️ Sızlıyor hala göbeğime bşr şey değince
MrsNur Ayse15 3 ay oldu sezeryan olalı ve yaklaşık 2 hafta önce doğum öncesi göbeğime kavuştum. Ben hiç korse takmadım, kaslar tembelleşmesin diye, hep haraket halindeydim ve gündelik haraketlerin yaparken sık sık karın kaslarımı sıkıyorum ☺️
Melankoli Ayse15 sezeryan göbeği diye bir şey olduguna inanmıyorum😬 İlk sezeryan dogumumdan 2 ay sonra karnım dümdüzdü. İkinci 7,5 ay oldu hala 5 aylık hamile gibi. İlkinde çok iştahlı değildim hemen gitti. Bu bebem çok emiyor süt olsun bahanesiyle 5 kişilik yiyorum. Öküz gibi göbeğim var🤣
Ayse15 Melankoli sanırım benimde ondan kaldi küçükken çok emiyordu sürekli yiyordum şimdi 5 aylik hamile gibi göbeğim var gitmiyor 😁
Astadavistabeybi Ecreee öncedende spor yaptığım için hitti eğer yemeği çok kaçırırsam hemen çıkar tabi 😆
Ecreee Astadavistabeybi anladım canm,bende ayva göbeği gibi bişey kaldı dediğiniz gibi çok yiyince ,yada soğukta vs hemen şişiyorum.
BurcuBrc 3 ay oldu benimde 10 kilo gitti son 3 kilo gitmiyor 60 kiloda kaldım. Göbek soğuk havalarda sanki şişiyor gibi ama hissizlik de devam ediyor hala regl olmadım emziriyorum da
Ayse15 Yorumlara bakılırsa bu göbek kalıcı 😁 bebegim 9 aylik oldu sanki 5 aylik hamile gibiyim termal korse kullanip spor yapsam gider mi acaba 😁
Astadavistabeybi Mom07374 ben muayene oldum doktorum görerek artık kullanabilirsin dediğinde 15 günlük lohusaydım canım
Cns1903 Hamuceraa valla bilmiyorum ki nasıl işe yarıyor ama bende çok işe yaradı deneyin isterseniz. Benimde korse giymeyince sızlıyordu karnım korse giyince sıkı oldugu için daha rahattım
Cns1903 Merve_efe valla bilmiyorum bende biryerden duymuştum denedim işe yaradı baya. Hatta sütten şişen göğüslere de sabun önerir eskiler