Omerinannesi342 2 çocukmu ?😄Ben 1 çocukla gidiyorum ve inanın ki hiç yemek yedirmiyor ,kafede, restoranda ,açık havada nereye gitsek durmuyor yerinde bir dk. Alışverişte de aynı. Rahat rahat elbise bakamıyorum Ya kendime. Oraya buraya koşturuyor arkasından,koşmaktan yemeğimi yedimmi, doydummu doymadımmı anlamıyorum😅 Çoğu zaman eve paket yaptırıp getiriyorum o yüzden