Merhaba uyku eğitimi alan anneler diş döneminde nasıl bir yol izliyorsunuz. Biz eğitimi tamamladık ama yaklaşık 1 haftadır kısa gündüz uykuları, gece sık sık uyanmalar ağlamalar başladı ve sadece emerken sakinleşip uyuyor. Bir de üst ysn kesiciler pstladı çok sorun yaşamadık alt yan kesiciler henüz patlamamış çıkacağı yerler bembeyaz olmuş aşırı zor bi süreçten geçiyoruz lütfen yardımcı plrklrl