Merhabalar , bugun sezeryen olalı 16 gun oldu. Yamuna markasına ait uc kademeli korselerden aldım L beden 70 kiloyum ama korse inanılmaz dar kapatamadım belki cok zorlasam kapanırdı ama boyle bir darlık yok. Siz ne zaman kullanmaya başladınız. Ben hala dikiş yerlerimden korkuyorum birsey olur diye çekimserim. Ama göbeğimde cok kotu ve sarkık duruyor ne zaman geçer acaba ilk doğumum bilmiyorum aynada kendimi hic iyi hissetmiyorum 🤧