Aselipekveannesi biz de 3 numara kullaniyoruz ama yavastan 4 numaraya geçeceğim bacaklari kesiliyor. Kilot bezde ayarlama olmadığından sıkıyor cirtlida kac kullaniyorsam kilotta da onu almıştım ama belini baya iz yapmisti cekince geliyor gevsek ama poset gibi burus burus durdugundan cocugun beline iz yapiyor o yuzden sevmemistim. Bir beden buyuk alinsa sizma yapabilir. Bebeklerimiz henüz kucuk aslinda cirtliya devam edilebilir isterseniz siz de acele etmeyin cirtliyi ayarlamak daha kolay.