Deniz3402 Bugüne kadar iyi giden gece uykularımız max 2saatte 1bölünmeye başladı gündüz zaten berbattı daha da yok oldu. Atağa bağlıyorun ??? Ne bu 5. Ay atağı mı oluyor ne zaman geçeeeerrrrr
Ishakpasa Deniz3402 Gündüz ne kadar uyuyordu? Bu ayda uykusunu iyi alamayan bebeklerde gece uykularinda uyku gerilemesi görülebiliyormus. Çünkü çok yorulan bebek gece rahat uyuyamaz sık sık uyanabilir. Bizde atak haftasındayiz ama uyku konusunda bir sıkıntımiz yok
Haticetemzz Ay atağından sağ çıkabilen bordo berelidir yazmıştı geçen gün biri, çookça katıldım o sözeee🤷♀️ Ama merak etmeyin geçiyor 7. Aydan yazıyorum suan size biraz daha sabır, güzel günler yakında inşallah🤲🏻☺️