Gulikra bizde kaka da yaşadık o sorunu paikologa sordum üstüne gitmeyin tercıhı cocuga bırakın zamanla düzelir dedi gercektende oyle oldu kıyafetlerin ıslandıgı için bez bağlamak zorundayım dedim bağladım ama çişini hep lazımlıga yaptı kakayı beze 1 hafta 10 gün sonea kendılıgınden kakayıda lazımlıga yaptı. Yani secimi cocuga bırakın demişti.